poniedziałek, 18 sierpnia 2008

Traband - konstrukcja nieplastikowa

obrazek pochodzi z oficjalnej strony zespołu

Ech, powrót z dalekiej podróży... Dawno mnie tu nie było i pewnie tych kilka osób, co zdążyło zastanowić się nad możliwością polubienia mojego bloga, już się rozmyśliło. Więc tego posta nikt nie przeczyta! Hehe, żarty żartami a Traband przed nami :)
Zespół Traband narodziny swe miał w roku 1995 i od tego czasu jego dowódca Jaroslav Svoboda i jego podopieczni proponują nam całkiem ciekawą folkową mieszankę. Czego tu nie znajdziesz: Irlandia, Czechy, Grecja, muzyka żydowska, ufff... A do tego od czasu do czasu troszkę punkowej i rockowej zadziorności. Svobodzie towarzyszą: Jana Modráčková (można posłuchać tej pani w zespole o którym pisałem poprzednio - Zuby Nehty), Jakub Schmid, Robert Škarda i Václav Pohl. Dla oglądaczy dobra wiadomość - zespół ma na swoim koncie DVD zatytułowane 10 LET NA CESTĚ. A ostatnia jak dotychczas płyta ukazała się w zeszłym roku i nosiła nazwę Přítel člověka. Ja proponuję wam kilka starszych kawałków tego ciekawego zespołu. Miłego słuchania.

Traband - Židouzenářský waltz.mp3

Traband - Vratte mi mou hlavu.mp3

Traband - Tata a ja.mp3

Traband - Panenka Barbie & Málborou Men.mp3


Oficjalna strona

MySpace

folkowa.art.pl


Brak komentarzy: